lauantai 25. heinäkuuta 2015

Tamppaamista Helsingissä

Tänään oli hyvä päivä! Olin saanut nukuttua hyvät yöunet viikkoihin, ja lähdin käymään autolla Helsingissä tapaamaan ystäviä Prometheusleiriltä, jolla olin ollut kesän alussa. Oli piristävää tavata heitä, kaikki on tosi persoonallisia ja upeita ihmisiä. <3 Käveltiin Helsingin keskustassa, käytiin kaupassa (tai muut kävi, ja toivat mulle ruokaa, kun en ite saa mennä kauppoihin infektioriskin vuoksi) ja suunnattiin siitä piknikille puistoon. Kamera ei sattunut harmiksi mukaan, enkä muistanut ottaa juurikaan kuvia kännykällä, mutta tuossa on nopea otos meidän piknikiltä.


Kiitos hyvästä seurasta Aino, Saga, Ella, Emma, Alma, Tobias, Siiri ja Mimmi (Ja Ada joka pistäytyi)! Kotiin palattuani oon suurimmaks osaks lepäillyt sängyssä kaiken kävelemisen jäljiltä ja kuunnellut musiikkia. Tätä biisiä oon luukuttanut pari päivää putkeen, kyseessä on siis mun lempibändi.

So you can throw me to the wolves
Tomorrow I will come back
Leader of the whole pack
Beat me black and blue
Every wound will shape me
Every scar will build my throne

Eilen kävin hakemassa yhden sytostaattilääkkeen sairaalalta, seuraavat isot hoidot on parin viikon päästä. Niitä ennen nautin täysin voimin kotona olosta!

Rakkautta!

3 kommenttia:

  1. Satunnainen lukija täällä. Ihanaa että nautit päivästä kerrallaan. Sulla on kaunis päänmuoto joten kalju pukee sua :) t. Heidi

    VastaaPoista
  2. Ihana asenne sulla, nautitaan joka hetkestä täysillä :) ja näytät muuten upeelta sun uudessa hiustyylissä <3 Tsemppiä! T. Mempsu

    VastaaPoista
  3. Hei kaunis ja upea Ida! Täällä satunnainen lukija ja täytyy sanoa että olen todella todella vaikuttunut asenteestasi ja urheudestasi! Jatka samaan malliin hymyillen ja elämästä iloiten, vaikka se kohdallesi onkin suuren ja varmasti raskaan haasteen heittänyt. Tsemppiä ♡

    VastaaPoista